Concentració en defensa de l’escola pública

Dissabte 11 de febrer
17.00 hores
Pl. Sant Jaume

Ateses les continues retallades  que està patint l’educació pública amb el pretext de la crisi econòmica, la Comunitat educativa de Catalunya fa una crida a les famílies, estudiants, professionals de l’educació, i a tota la ciutadania a mobilitzar-se participant en la concentració del proper dissabte dia 11 de febrer a les 17 h per denunciar els efectes que estan tenint les retallades sobre el model educatiu públic, que afecten  les polítiques educatives, socials i laborals, vulneren drets que posen en perill la igualtat d’oportunitats, la cohesió social i, per tant, el futur dels nostres infants i joves. No a l’aprovació del pressupost d’Ensenyament de la Generalitat per al 2012. És inferior al del 2007, tot i que té 150.000 alumnes més. Reclamem per l’educació prioritat en la despesa pública  perquè és una de les claus per construir el futur.
Convoquem, doncs, les famílies, estudiants, professionals de l’educació,  i tota la ciutadania a mobilitzar-se concentrant-nos a la Plaça Sant Jaume dissabte 11 de febrer a les 17:00 h.