CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA ORDINÀRIA

Us convoquem a l’Assemblea general de famílies sòcies de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) de l’Escola Jovellanos que tindrà lloc el dimecres 16 de gener, a les 16.45 hores (16.15 hores en primera convocatòria) a l’aula d’audiovisuals del centre.

Es tractarà sobre la ratificació de la nova junta, seguiment de les obres a l’Escola i la valoració de la socialització dels llibres, entre altres temes. Podeu aprofitar l’ocasió per exposar dubtes i suggeriments. Mentre duri la reunió hi haurà servei d’acollida. La vostra assistència és molt important!

ASAMBLEA ORDINARIA DEL AMPA (16 DE ENERO A LAS 16:45) – SALA AUDIOVISUALES. SI QUIERES SABER DE TU ESCUELA TE INTERESA VENIR.

ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE L’AMPA (16 DE GENER A LES 16:45) – SALA D’AUDIOVISUALS. SI VOLS SABER DE LA TEVA ESCOLA T’INTERESSA VENIR.