ANGLÈS

Aquesta és l’oferta inicial de l’EXTRAESCOLAR D’ANGLÈS per aquest curs 2013-14, en col·laboració amb l’escola HELEN DORON ENGLISH

Grup alumnat de P5 i 1er curs d’Educació Primària que ja ha realitzat els dos cursos anteriors (“Didi the Dragon”  I i II)

Horari: dilluns de 16.30h a 17.15h

Preu: 48 euros al mes

Material: 75 euros (es paga a l’inici de curs)

Grup alumnat de P3, P4 i P5 (alumnat nou o que hagi realitzat només  el curs passat “Didi the Dragon”)

Horari: dimarts de 16.30h a 17.15h

Preu: 25 euros al mes

Material: 20 euros (es paga a l’inici de curs)

Grup alumnat de 1er i 2on curs d’Educació Primària

Horari: dimecres, de 16.30h a 17.15h

Preu: 48 euros al mes

Material: 75 euros (es paga a l’inici de curs)

Grup alumnat de 3er i 4art curs d’Educació Primària

Horari: dilluns de 17:30h a 18:15h i dimecres de 16:30h a 17:15h

Preu: 66 euros al mes

Material: 81 euros (es paga a l’inici de curs)

IMPORTANT!!!:
       En tots els casos, i en atenció a la metodologia docent, els grups tenen un nivell mínim i màxim d’alumnat. Si no s’arriba , no es podrà oferir grup per aquest curs. Si inicialment es sobrepassa, s’intentarà oferir grups addicionals, segons les possibilitats horàries.
     Si alguna família amb un fill o filla  a 5è i 6è de Ed. Primària està interessada en realitzar l’extraescolar d’anglès que ho faci saber a l’AMPA.

LES INSCRIPCIONS S’HAN DE FER AL LOCAL DE L’AMPA, OMPLINT EL FORMULARI CORRESPONENT.