TALLER UNICEF-FAPAC

« DE QUÈ PARLEM QUAN PARLEM DELS DRETS DELS INFANTS? »

UNICEF-FAPAC han escollit la nostra escola per participar en la prova pilot del projecte “Una  escola amb drets”. L’activitat que durem a terme serà un taller que té per objectiu prendre consciència dels drets humans que tenen tots els infants i adolescents  i reflexionar sobre com els tenim en compte i com els podem promoure més en la nostra vida diària, en tant que pares, mares i membres de l’AMPA.

El taller és gratuït i consta de dues sessions:  els dies 4 i 18 de juny, de 19 a 20.30h. Important: és necessari assistir a  ambdues sessions.

Si esteu interessats a participar-hi, heu de lliurar aquesta butlleta d’inscripció i deixar-la a la bústia de l’AMPA. El termini per sol·licitar-ho acaba el 23 de maig a les 16.30h.

Si necessitéssiu servei d’acollida per als vostres fills i filles, feu la petició en concret i , segons la demanda rebuda, intentarem gestionar-ho.