Entrevista a l’equip directiu

Seguint amb la tasca d’apropar les famílies a l’escola, avui ens hi atansem per conèixer una mica millor el nostre equip directiu.

És difícil plasmar tantes anècdotes relatades en aquestes breus línies així que us recordem que la comunicació amb l’equip directiu és oberta i facilitadora, i us convidem a participar en l’experiència educativa dels nostres filles i fills.

Ens reben a primera hora del matí d’un dia assolellat al despatx de direcció la Conxa, l’Anna i la Iolanda. (Directora, Secretària i Cap d’Estudis respectivament).

dirQuan i com arribeu a l’escola?

La Conxa arriba al 2002 com a Cap d’Estudis, i als anys 3 es presenta com a Directora del Centre, lloc que ocupa des d’ aleshores.

Compartint el despatx la Iolanda, Cap d’Estudis actual, que en porta 7 com a tal i 10 a l’escola.

Juntament amb elles, l’Anna en porta 22 d’anys al Jovellanos, i va començar com a mestra i tutora.

Del camí compartit, en destaquen la benentesa, el treball en equip i la cohesió, l’haver dedicat moltes hores, feina i dedicació, tantes que consideren l’escola en certa manera com casa seva.

Quins reptes us heu trobat pel camí?

Un dels grans reptes va ser aconseguir que el català fos llengua vehicular, donat que es van trobar amb una escola molt desvinculada d’aquesta línia, ja que depenenia directament del MEC (Ministerio de Educación y Ciencia).  També va ser un repte, en el seu moment, treure l’uniforme dels/les alumnes!

Per suposat sempre s’ha treballat en la línia d’intentar millorar la imatge que de l’escola es tenia al barri,  atenent la diversitat cultural i les noves necessitats i comptant amb cursos de formació continuada per al professorat.

Agraeixen la implicació de l’AMPA als seus inicis, les reunions amb el consorci per aconseguir millores, el projecte de la biblioteca, la pintada del mur de l’entrada…

Cap a on mira l’equip directiu?

Els nous reptes son continuar atenent la diversitat cultural, anar adaptant la metodologia als nous temps i també aconseguir ser una escola de primera opció dins el barri.

Ens recorden que per això tenen la ment oberta a noves propostes!

Els donem les gràcies per rebre’ns aquest matí!