Tots som Barcelona

La junta directiva de l’AMPA de l’escola Jovellanos està colpida pels atemptats terroristes del passat 17 d’agost de 2017 que es va produir a Barcelona i a Cambrils. Volem manifestar el nostre suport a tots els familiars de les víctimes i als ferits. Volem deixar constància que condemnem tots els tipus de violència.

El dolor ens acompanya a tots i totes. Però, tot i així, el sol s’ha aixecat igualment. Ara hem de continuar demostrant que l’Escola, Barcelona i Catalunya som una societat que acull, que integra i que treballa per superar les diferències siguin quines siguin. A la nostra associació treballem cada dia per donar suport a les famílies, siguin d’on siguin, creguin el que creguin.

Des de la nostra Junta tenim clar que el terrorisme és terrorisme. Els actes terroristes els cometen individus, no països, ni ètnies o religions. No cal adjectivar-lo. Cap religió l’empara. Cristians, ortodoxes, musulmans, budistes, … i fins i tot els ateus o agnòstics podem ser les seves víctimes.

Per afrontar el terrorisme i l’odi, cal més amor, més solidaritat i, per sobre de tot, més educació en valors i coneixement.