REUNIÓ AMPA 19 de Setembre de 2017

Estimades famílies, el passat 19 de Setembre es va celebrar la primera junta de l’any.  Us deixem un resum dels temes més importants que es van tractar:
-Obres del pati:  davant el retard en l’inici de les mateixes, redactem i presentem un escrit de queixa a l’Inspector responsable.
-Valoració del nou sistema de socialització de llibres. Ha estat tot un èxit ja que el primer dia d’escola pràcticament tot l’alumnat tenia el seu lot de llibres pagat i lliurat.
-Reestructuració diferents comissions. Podeu veure en l’apartat “COMISSIONS” les funcions de cadascuna i els seus integrants. Com sempre, us animem a participar!
-Proposta d’ús del pati per a activitats esportives per a les mares i pares de l’escola
-Fixem dates:

La propera Assemblea de l’Ampa serà el proper14 de novembre de 2017, a les 17h apunteu la data!

Calendari de reunions de la Junta per al curs 2017-2018
És faran  alternativament els dimarts a les 17 h i els dimecres a les 19.30 h, la tercera setmana de cada mes.
La propera junta serà el proper dimecres 18 d’octubre de 2017.
.