Colònies 2017-2018

Un any més, l’AMPA de l’escola Jovellanos organitza les colònies pels nens de 2on i 4rt de primària.La sortida estarà organitzada per l’empresa ‘Rosa dels vents’ i serà a la casa «Castell del Fluvià», a Sant Esteve de Palautordera. El preu de la sortida serà de 130 € aproximadament.

Si esteu interessats en que el vostre fill/a hi participi, cal que:
• Feu una bestreta de 30€ al següent compte: ES97 3025 0018 9114 0001 3655 indicant el nom i el curs de l’alumne.
• Entregueu aquest full amb les dades omplertes i el resguard de la bestreta al tutor del vostre fill/a, o al delegat de la classe.

En aquest vídeo podeu veure qué bé s’ho passen:

Es realitzarà una sessió informativa el dijous 8 de març a les 16:45, a la classe de 2n A per tal de donar més informació i resoldre dubtes. Hi haurà servei d’acollida pels petits. Us hi esperem!