La Cursa Pàlcam ja és aquí!

Preparats, llestos, JA!

Aquest any es la 31ª Edició de la Cursa Palcam, la cursa més important i nombrosa de tot Barcelona on hi col.laboren 35 col·legis, entre ells la nostra escola.

El 5 d’abril de 1987 va néixer la “I CURSA ATLÈTICA PÀLCAM – MEMORIAL MERCÈ PALACÍN” amb la participación de 8 escoles i 718 atletes repartits en diferents categories segons l’edat i sexe. L’experiència va ser tant positiva que s’ha anat repetint any rere any.

La 31ª Cursa Atlètica PALCAM tindrà lloc el proper dia 18 de març de 2018, segons el programa seguent:

Hi poden participar tots els alumnes dels col·legis convidats per l’Organització. Podran participar a la cursa OPEN tots els pares i mares dels alumnes, així com tots els professors i antics alumnes dels respectius col·legis que ho desitgin, nascuts abans de 1990.

Tots els participants tindran un record acreditatiu i prems als tres primers classificats.

En aquest enllaç trobareu els horaris de les curses i circuits per categories.

Nosaltres hi serem participant i animant els nostres alumnes. Us hi apunteu?