Moltes felicitats, campions i campiones!!

Avui ha estat la 31a edició de la Cursa Pàlcam. Un dia molt festiu i ple d’emocions on els 87 alumnes de la nostra escola han participat en les diferents categories d’aquesta cursa.

Volem felicitar a tots i totes les participants d’aquesta edició, especialment als dos germans Lluc i Genís Gabarró Parramon, per les seves 3eres posicions en les categories d’aleví masculí i pre-benjamí masculí, respectivament.

La participació a la cursa ha estat possible gràcies a la coordinació del Xavier (pare del Lluc i el Genís) i el  Quique (pare de l’Íker). S’ha d’agraïr també la col·laboració de l’equip docent de la nostra escola. En concret, la Dolors (cap d’estudis) i en Rafa (professor, ara ja jubilat) que ha estat tots aquests anys coordinant la participació i que aquest any també ajudant.

Volem agraïr també la participació de totes les nenes i nens de la nostra escola i als seus pares pel seu suport, i us animem per a participar al curs vinent.

Podeu veure més fotos i el vídeo a l’instagram de l’Ampa.