Socialització curs 2018/2019

Des del curs 2017/2018, en el pagament de la socialització de llibres estarà inclosa la quota de l’AFA. Les dades per fer l’ingrés són les següents:

• Entitat: Caixa d’Enginyers
  • IBAN: ES97 3025 0018 9114 0001 3655
  • En el concepte haureu d’indicar el CURS i el NOM i COGNOMS de l’alumne.
  • L’import del pagament és diferent depenent del curs, consulteu els següents apartats per veure’n els detalls.
  • Paral·lelament us recordem que la quota de l’AFA us serveix també per poder inscriure els vostres fill/filla a les activitats extra escolars organitzades per l’AFA.

Seguint les línies d’acció del nostre projecte educatiu, el programa de socialització de llibres de text comença des de P3 d’Educació Infantil.

P3 i P4

La quota a pagar pels alumnes de P3 i P4 serà de  40€ per nen/a.

P5

La quota a pagar pels alumnes de P5 serà de 55 € per nen/a.

Educació primària

La quota a pagar pels alumnes d’Educació Primària serà de 80 € per nen/a.

Trobareu el detall en aquest document.

Els alumnes de P5 i Educació Primària no trobaran els llibres a sobre de la seva taula en entrar a classe el primer dia, sino que la seva adquisició la faran directament les famílies a la sala d’audiovisuals de l’escola.

Els dies 5 i 12 de setembre es farà entrega del lot de llibres presentant el comprovant del pagament del banc.

L’horari de l’entrega dels llibres serà:

• Dimecres 5 de setembre:  de 9 a 11h i de 15 a 19h
  • Dimecres 12 de setembre: de 9 a 11h i de 15 a 19h

Pot recollir els llibres qualsevol persona (familiar, amic, etc.) sempre que porti el comprovant de pagament. Les famílies que no vinguin a recollir els llibres en aquestes dates, hauran de comprar-los pel seu compte.

Contacte

Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos als membres de la comissió mixta de socialització formada per l’equip directiu i quatre membres de l’AFA mitjançant el correu electrònic:

• info@ampajovellanos.org
  • socialitzaciojovellanos@gmail.com