Xerrada Necessistats emocionals dels infants – Casos reals – 6/6/2019

El dijous 6 de juny a les 17h es realitzarà a l’escola una nova sessió de la xerrada necessitats emocionals dels infants enfocada a tractar casos pràctic i reals.

En la xerrada del passat passat 9 de maig, la ponent de l’associació Invia va fer una introducció al tema explicant com evoluciona l’estat emocional dels infants a mesura que van creixent i explicant i donant recursos per acompanyar-los en aquest procés. En aquest enllaç podeu consultar la presentació.

En la propera sessió es treballaran casos pràctics per donar més eines als pares i mares per tractar les emocions en família.

Per tal de facilitar l’assistència, durant la xerrada els alumnes podran fer ús del servei d’acollida gratuïtament.

Us hi esperem!