S’apropa el Nadal

El divendres 13 de desembre els alumnes de l’escola rebran la visita de patge reial! Anirà passant per les classes on l’alumnat li podrà cantar alguna cançó o recitar un vers. A més, es farà una foto amb tot el grup, que més endavant l’AFA regalarà impresa a cada nen i nena.

Per la tarda, a partir de les 16h30, les famílies podrem berenar plegades i també amb la companyia del patge reial. Cal que cada alumne porti el seu got per poder prendre les begudes que s’oferiran!

Així mateix, l’alumnat de sisè muntarà una paradeta per vendre obsequis de Nadal, unes peces que han preparat en les classes de manualitats .

Per anar fent caliu, aquesta tarda un grup de famílies ha decorat l’escola amb motius nadalencs!