Millores al menú del menjador

A la darrera reunió de menjador entre els responsables del servei de menjador, la direcció de l’escola i la comissió de menjador de l’AFA, es van acordar diversos canvis a menú escolar, seguint les recomanacions de l’OMS i l’Agència de Salut Pública de Catalunya en el marc d’una alimentació saludable.

Entenem l’escola pública com a model de referència que ha d’aspirar a l’excel·lència, i treballem perquè això es reflecteixi també al menú escolar. Moltes de les millores acordades ja s’estan aplicant, però davant la reticència observada amb la introducció del iogurt natural hem acordat que a partir del gener s’oferirà fruita els cinc dies de la setmana per evitar el consum de postres processades i/o amb sucres afegits.

En la línia que estableix la dieta saludable, que inclou com a mínim tres peces de fruita al dia, aprofitem per animar-vos a oferir a les vostres filles i fills fruita per l’esmorzar i el berenar.

Per a més informació, podeu consultar l’apartat de la web de menjador, on hem penjat una presentació i un  recull d’informació essencial per explicar què fa la comissió, com ho fa i compartir informació d’interès sobre hàbits de vida saludable i l’alimentació sana en l’etapa escolar.

Recordeu que podeu consultar els menús mensuals a l’aparat de la web de l’escola.