Disfressa per la rua de carnestoltes

Ja tenim la temàtica de la disfressa per la rua de Carnestoltes del dissabte 22 de febrer, serà la NATURALESA!

🌿🐌🌳🐝

Cada família podrà decidir lliurement el disseny. Amb aquesta temàtica reforcem la idea de que a l’escola de les aigües estem treballant per fer l’escola més verda.

Necessiteu idees? Compartim una sèrie d’idees de disfresses sobre la naturalesa. Com insectes, flors, plantes, animals, exploradors i exploradores,… les hem tret de Pinterest!

Recordeu que la rua del Camp d’en Grassot serà el dissabte 22 de febrer a les 17h.  Arrencarà a la plaça de la Sedeta i passarà pel passatge de Llavallol, el carrer de Sant Antoni Maria Claret, el passeig de Sant Joan, la travessera de Gràcia, els carrers de Sardenya, Còrsega, Grassot i Indústria i tornarà pel passatge de Llavallol fins a la plaça de la Sedeta. A les 19 h començarà un espectacle d’animació amb Pep Callau i Els Pepsicolen.