Novetats menjador curs 2020/2021

La responsable del menjador de l’escola de les Aigües, Montse Ferré, ens informa que aquest any, degut a la situació de pandèmia no poden fer atenció presencial. Totes les comunicacions s’han de fer via correu electrònic (menjador@escoladelesaigues.cat) o telefònica (678511086) i els pagaments es faran únicament per tranferència bancària.

Les famílies que necessitin de manera esporàdica el servei, l’hauran de reservar amb 1 dia d’antel·lació per correu electrònic i adjuntar el comprovant de la transferència bancària de pagament en el mateix correu de reserva.

El preu del menú si s’utilitza tots els dies escolars el servei és de 6,33 €/dia . Si es fa servir de forma  esporàdica és de 6,95 €/dia.

Així mateix, com a novetat de mitjans del curs passat es disposa de tots els menús penjats a l’apartat de menjador de la web de l’escola, concretament: FAMÍLIA I ESCOLA > MENJADOR > EL MENÚ

A més, s’ha complementat l’explicació de l’apartat de MENJADOR incloent una presentació del funcionament del projecte que podeu consultar en aquest enllaç.

També s’ha creat un nou apartat amb l’explicació de les propostes per als infants que es realitzen durant l’espai de migdia i amb un recull mensual de les propostes realitzades segons nivell d’edat acompanyat de fotografies de les activitats. Ara com ara, es poden consultar els mesos de gener i el de febrer.

Moltes gràcies per incorporar tots aquests temes a la web i fer-los més accessibles a les famílies!

Per altra banda, l’escola ha renovat tot el mobiliari del menjador, amb cadires fàcilment apilables i taules que es pleguen per poder convertir el menjador en un espai diàfan. Una gran millora!