Extraescolars gestionades per SomValors curs 2020/21

L’empresa Som Valors, amb qui l’AFA té un conveni per oferir les activitats esportives i complementàries a l’ensenyament obligatoris, ens informa que:

• Podeu consultar el díptic de les extraescolars del curs 2020/21 al següent enllaç: extraescolars curs 20-21.
  • Del 14 al 30 de setembre s’ofereix el servei de permanència de setembre, totes les tardes  de 16h20 a 17h30 per alumnes de l’escola de qualsevol curs.
  • Les inscripcions a les activitats es realitzen a través de l’enllaç:  inscripcions.somvalors.com
  • Les sol·licituds d’ajuts econòmics per les activitats  extraescolars es realitzaran telemàticament, un cop s’hagi fet la inscripció. Aquí en teniu les instruccions. Per conèixer el codi de referència de l’activitat, cal contactar amb bcombarro@somvalors.com o amb el coordinador de l’escola de les Aigües jmhinojosa@somvalors.com.

Disposeu de més informació a l’apartat d’extraescolars d’aquesta web.