Et trobarem a faltar, Luci

Benvolgues famílies, amics i amigues,

Us hem de comunicar una trista notícia: el passat divendres 23 d’octubre ens deixava la mare del Paolo de 6èB. Va morir sobtadament, a causa d’un aneurisme. Tots els que l’hem conegut estem amb el cor ferit en aquest moments de dolor.
El nostre desig és poder acompanyar tant com sigui possible a en Paolo, fill de la Luci i en Jordi, pare del Paolo i company de la Luci i fer-los saber que poden comptar amb la comunitat educativa de l’Escola de les Aigües per al que necessitin ja que som una gran família.
Pels qui no la vàreu conèixer us parlarem una mica de la Luci:
La Luci portava 9 anys formant part de la nostra comunitat educativa i ja des del primer dia d’escola del seu fill a P3, va estar molt implicada treballant colze a colze amb l’AFA i amb l’equip directiu sempre col·laborant per millorar l’escola, per fer que l’escola del seu fill fos cada vegada millor.
Juntament amb altres mares, la Luci va formar part del grup que va impulsar la socilaització dels llibres de text de l’escola i va portar els comptes i control dels llibres de manera exhaustiva regalant moltes hores de la seva vida per tirar endavant el projecte.
També va implicar-se molt en el canvi de nom de l’escola fent participar la seva germana en el disseny del logo de l’Escola de les Aigües que és el que actualment tenim.
Ha estat delegada de pares i mares de la classe del seu fill.
En aquests 4 darrers cursos ha format part del Consell Escolar treballant i aportant les seves demandes amb un somriure i saber fer.
Però quan reps una notícia així, el que ens fa pensar és per què? per què una persona jove ens ha de deixar? Ens fa replantejar el sentit de la vida, a vegades ens capfiquem per coses sense massa importància i una notícia així et fa valorar i aferrar-te més a la vida.
Hem de dir que sentim molt la teva pèrdua Luci i que sempre et recordarem i et portarem al cor. Recordarem les teves ganes i energies, el teu suport incondicional, el teu optimisme,  el teu català italianitzat tan característic i també el teu limoncello del sopar de germanor tan demandat pels adults arribades certes hores de la nit.
En definitiva, la Luci era, entre moltes altres coses, una mare i persona enèrgica, amable, treballadora i altruista. Valors que poden esdevenir un exemple per a tots i totes.
Una abraçada molt forta pel Paolo i el Jordi i molts ànims en aquests moments tan durs.
Cuidem-nos tots i totes!
Iolanda Gras Samitier (Directora Escola de les Aigües)
Montse Sans (Presidenta AFA Escola de les Aigües)
Isa Martín (Ex-presidenta AFA Escola de les Aigües)