Activitats extraescolars anul·lades. Acollida matí segueix normal.

L’extraescolar de piscina que gestiona l’AFA es suspèn, el centre esportiu ha hagut de tancar fruit a les mesures decretades per la Generalitat. També se suspenen les classes extraescolars d’anglès.

Així mateix, des de l’empresa Valors han fet arribar el següent comunicat:

“Un cop llegit el text definitiu de l’acord de Govern per a les noves restriccions  publicat avui mateix, us fem alguns aclariments que  hem pogut obtenir en conversa amb el Departament d’Educació:

Les activitats extraescolars es poden fer si són del mateix centre educatiu, si les promou el centre o l’AFA, si formen part de la programació del centre i si respecten els grups estables que funcionen en l’horari docent. Això vol dir que per mantenir les activitats, caldria separar els infants segons els grups estables (o bombolla). Si no es pot fer així (amb la dificultat que suposa mantenir-ho per raons econòmiques), l’activitat s’ha de suspendre.

Per tant, les activitats extraescolars que fa Valors, les hem de suspendre fins a nou avís.

Les acollides matinals no queden afectades per les restriccions ja que es consideren complementàries de l’activitat escolar. La permanència de tarda (Calaix de sastre) queda anul·lada fins a nou avís“.