Esports-covid

Des de l’empresa Som Valors, que gestiona les activitats extraescolars, ens fan arribar al següent missatge:

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu, les restriccions i les mesures aplicades pel PROCICAT per frenar la segona onada de la Covid ens va afectar de ple al desenvolupament de les activitats extraescolars, les quals tenim suspeses desde el passat 30 d’octubre.

Som conscients de que aquesta aturada afecta directament a la salut infantil, la conciliació familiar i l’economia dels monitors. Per tots aquests motius, des de VALORS amb el suport de l’AFA i la direcció de l’escola, ens volem adaptar a la situació actual i buscar solucions per oferir una activitat física variada i dur-la a terme pels grups classe de l’escola.

Amb aquestes activitats que anomenarem ESPORT-COVID pretenem la seva realització fins que les autoritats aixequin les mesures actuals i puguem tornar a realitzar les activitats extraescolars amb normalitat.

L’aturada de les extraescolars està confirmada fins el dia 23 de novembre, però volem treballar i avançar-nos per si aquestes mesures perduren més setmanes i donar-vos l’opció, a que tots els infants de l’escola puguin gaudir d’activitats esportives en horari extraescolar.

Per poder organitzar de la millor manera aquestes activitats multiesportives, us demanem que ompliu el formulari (enviat a través del Dinantia) per conèixer les vostres necessitats.

Requisits per poder començar les noves activitats:

Un cop tinguem accés a les vostres necessitats, organitzarem els dies i els grups de cada curs i de cada classe que podran fer aquestes activitats extraescolars.

Per poder realitzar la inscripció us enviarem un enllaç al email que ens haureu facilitat quan ompliu el qüestionari de la vostra disponibilitat.

Per dur-les a terme s’han de donar els següents requisits:

• Han de participar un mínim de 5 infants per dia i de la mateixa classe.

• Haureu de fer una inscripció per aquesta activitat extraescolar de caràcter temporal.

• El preu de l’activitat serà de 5€ per dia i nen/a.

• *Aquells que vau sol·licitar l’ajut de l’activitat extraescolar i us sigui aprovat, es farà l’ajust econòmic corresponent un cop surtin les resolucions de les beques . *Per més informació d’aquest tema, podeu contactar amb el coordinador del centre, al email jmhinojosa@somvalors.com o al telèfon 676271756.

• Els cobraments es faran per avançat cada 15 díes, fins que finalitzem aquestes activitats especials.