Donem la Benvinguda al Nadal

Donem la Benvinguda al Nadal!

El divendres 18 de desembre els alumnes de l’escola han rebut la visita del Patge Reial! El Patge ha visitat tots els grups de P3 fins a 2n, on l’alumnat li ha recitat el poema de Nadal que han estat aprenent aquestes darreres setmanes i els hi han entregat les  cartes. A més, s’ha fet la foto, que més endavant l’AFA regalarà impresa a cada família, totes aquestes activitats s’han fet amb les mesures de prevenció.

El divendres 11 de desembre, amb ajuda d’un grup de families del centre, vàrem decorar l’Arbre de Nadal.Moltes Gràcies!

La Montse S. com a presidenta de l’AFA ha fet entrega com cada any, d’una panera de Nadal al José H, coordinador de Somvalors.

La Junta AFA us felicita les Festes de Nadal, i us envia els millors desitjos de Salut i Alegria pel nou any 2021 i a les families que heu dedicat el vostre temps un agraïment un reconeixement amb admiració per la feina feta a l’organització dels serveis en benefici de totes i una lenada per continuar persistint. Moltes Gràcies! Molt Bones Festes i Feliç Any Nou 2021!!!