Novetats comissió de menjador

La comissió de menjador vetllem pel bon funcionament del menjador i del temps de migdia.

Aquest curs hem començat amb molta força, amb la incorporació de noves famílies. Ha sigut una gran notícia, ja que l’Angèle, la Marta, l’Ingrid i la Tatiana han fet aportacions molt interessants!!

Volem continuar millorant el temps de menjador, pensem que el menú de menjador ha de tendir a l’excel·lència, en quant a qualitat del menjar i l’equilibri entre els aliments.

També funcionem com a observatori del temps de migdia, recollim informació sobre les activitats dirigides que es fan durant aquesta estona, i vetllem perquè sigui de màxima qualitat i de caràcter educatiu.

Som un mitjà per adreçar els possibles dubtes de les famílies de l’escola sobre tots aquest temes i estem a la vostra disposició per fer arribar les vostres peticions a l’equip de menjador i migdia (menjador.afaaigues@gmail.com). En aquest sentit, aquest trimestre hem fet la primera reunió amb l’equip directiu per traslladar les inquietuds de les famílies que havien contactat amb nosaltres i hem pogut treballar plegades per poder-les assessorar bé.

Com cada any, ens agradaria reflexionar sobre els temes que ens pertoquen, de manera conjunta i vinculant. Per això, estem treballant per posar a punt una enquesta de valoració del servei de menjador i temps de migdia per poder recollir totes les vostres demandes i veure com millorar-lo entre totes.

Un dels objectius de la comissió és augmentar la nostra comunitat, per tenir el màxim de representació de les famílies de l’escola, així que us animem a participar en la comissió, perquè juntes serem més eficaces, arribarem més lluny i pensarem amb millor perspectiva com continuar millorant aquesta estona!

Recordeu que ens podeu contactar a través del mail: menjador.afaaigues@gmail.com.