Programa transformem els patis escolars

Tenim l’oportunitat de transformar el pati de l’escola i volem fer-ho plegats. Voleu ajudar-nos?

Com ja sabeu l’Escola de les Aigües va resultar seleccionada per a transformar el seu pati dins del programa “Transformen els patis escolars: més naturalitzats, coeducatius i comunitaris“. Escola, AFA i docència estem treballant molt perquè aquesta transformació sigui en poc temps una realitat!

Per això us demanem la vostra col·laboració en el procés participatiu que estem duent a terme: si us plau, responeu els dos qüestionaris que us hem enviat a través del Dinantia. Només tardareu 5 minuts.

Aquesta serà la manera com recollirem totes les vostres opinions, reflexions i perspectives sobre com voleu que sigui el nostre pati en el futur. Per tots nosaltres, les famílies, els educadors, i sobretot per als infants, la vostra participació és un tresor!

Podeu respondre els qüestionaris fins el proper divendres 19 de febrer.

La Comissió Verda de l’AFA portem temps treballant i formant-nos sobre patis coeducatius, verds i comunitaris. En aquesta presentació podeu veure tota la informació que hem anat recollint.

Comissió Verda Presentac

Us seguirem informant sobre els propers passos del procés de transformació del pati. Esperem les vostres aportacions!

Gràcies!

Comissió verda de l’AFA escola de les Aigües