VOTA i participa en la transformació del pati de l’escola

Com sabeu, l’Escola de les Aigües es troba immersa en un procés de transformació important que afecta tant a l’entorn escolar com sobretot al pati de l’escola.

En aquest sentit, estem immersos en dos processos diferents que us volem explicar, i invitar-vos-hi a participar.

1. Pla de Patis: programa de l’Ajuntament de Barcelona Transformem els patis escolars; més naturalitzats, coeducatius i comunitaris. A través d’aquest programa ja us vam recollir les opinions en un qüestionari sobre com volem el pati de l’escola, i junt al grup d’arquitectes i assessores, estrem treballant per poder implementar totes les vostres idees. A finals d’aquest mes, el grup d’arquitectes ens presentaran les propostes de canvis que es poden fer a l’escola tenint en compte el pressupost del que es disposa (uns 150.000€). Gràcies a aquest programa, podrem fer els primers passos per a la transformació del nostre pati. Però malauradament les dimensions del nostre pati requereixen de molts esforços, així que encara ens faltaran forces ajudes per tirar endavant el pati que volem.

2. Pressupostos participatius / Decidim Barcelona: el 2020 l’Ajuntament de Barcelona va promoure la idea que els ciutadans i ciutadanes poguessin participar activament en l’elaboració dels pressupostos de l’Ajuntament. Per això, va invitar a la ciutadanía a enviar propostes de projectes que necessitessin finançament per a incloure’ls en els pressupostos pel proper any. La comunitat educativa de l’Escola de les Aigües va presentar el projecte “Repensem el pati; amb mirada sostenible, educativa i inclusiva” que, segons ens van comunicar, la setmana passada, ja ha passat el primer filtre i per tant, tenim opcions de poder obtenir una bona ajuda per a afegir elements naturals i jugables al nostre pati. Els 20 projectes  dels districte amb més suport seran els que passaran a la següent fase de votacions.  Així que us invitem a votar, i animar a votar als vostres amics, veïns. familiars, coneguts.

Amb els vostres vots podrem aconseguir un pati que doni molt de joc, obert al barri per tot el veïnat i que sigui un jardí ple d’elements naturals. En definitiva, el pulmó que necessita el Baix Guinardó per tenir una aire més pur i fresc, i per reduïr la calor i els sorolls als nostres carrers.
Com votar?
1. Entrar aquí:
2. Registrar-te (haureu d’omplir un formulari molt curt on es verificarà que esteu empadronats a BCN)
3. Clicar Dóna Suport al projecte “Repensem el pati; amb mirada sostenible, educativa i inclusiva”
4. Podeu reenviar aquest link: https://bit.ly/3chP0ut a amics, familiars, veïns perquè donin suport al projecte. En aquesta fase de votacions, cada persona registrada pot votar fins a 10 projectes.

Vota ara escola , salut i barri.
Com més vots obtinguem, més a prop serem d’aconseguir-hi!!!

Si ho necessiteu, aquí teniu unes imatges que us serviran com a tutorial sobre com votar.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

Us mantindrem, com sempre, informa/des sobre els propers passos de cadascun dels dos processos.

La transformació del pati és cosa de tots, i junt@s ho podem fer possible!

AFA Escola de les Aigües