CASAL D’ESTIU ESCOLA DE LES AIGÜES

Benvolgudes famílies,

Esperem que totes les famílies estigueu totes bé. Us fem arribar el missatge de l‘equip de Valors referent als casals d’aquest estiu:

Benvolguts,

Ens està tocant viure un temps que posa en dubte molts dels luxes quotidians dels que gaudíem cada dia sense ser-ne conscients.

Els infants, més que ningú, han patit en primera persona el trasbals que la COVID-19 ha suposat per les nostres rutines, alterant relacions personals, modificant l’escola que coneixien, amb confinaments i restriccions.
Però arriba el moment de l’optimisme, de l’alegria, del ritme i el bon temps. L’optimisme ens fa créixer, afrontar nous reptes i fer-ho amb positivitat i enginy. La música ens uneix, ens connecta, genera fraternitat i crea comunitat. Fomenta el companyerisme, el ball i el maridatge entre tradició i modernitat.

L’optimisme ens impulsa a assolir fites. No es pot fer res sense optimisme i confiança. Perquè tal com va dir Victor Hugo, “Inclús la nit més fosca acabarà i sortirà el sol”. El sol ja ha sortit, donem-li junts la benvinguda!

A continuació us fem arribar tota la informació necessària sobre els casals d’estiu 2021:

Casals d’estiu 2021:

Música i moviment!

Casal d’estiu! Les Aigües

Casal Multiesport

Casal d’estiu! Multiesport

1) INSCRICPIÓ
La inscripció es farà online a través del nostre aplicatiu a partir del 24 d’abril. Recordeu, el vostre codi de centre per a la inscripció és: AIG1010

Clic per fer la inscripció:

Recordeu que per fer efectiva la reserva de plaça s’ha de fer el pagament del 50% en el moment de la inscripció (la totalitat del casal ha d’estar pagat abans del 22 de juny)

-Si un cop començat el casal hi ha algun grup confinat, retornarem els diners dels dies no gaudits.
-Si el casal pels motius que sigui no s’acaba realitzant retornarem la totalitat dels diners avançats.

2) AJUT ECONÒMIC
Si heu de demanar AJUT ECONÒMIC feu clic al següent enllaç per tal d’omplir la sol·licitud. L’apartat número 3 del formulari l’heu d’omplir amb el següent codi:

Casal de lleure: 070107CAS03
Casal Multiesport: 070107CAS04

Sol-licitar l’Ajut econònimc

3) MONITORS DE SUPORT
Si heu de demanar MONITOR DE SUPORT, envieu un correu a info@somvalors.com i us farem arribar la documentació necessària. Els infants que tinguin alguna necessitat educativa especial cal que demanin monitor de suport. Els professionals de l’IMD ja determinaran a posteriori si és necessari o no, però si us plau feu la sol·licitud.

Una abraçada de part de tot l’equip de Valors!