Inscripció Juny Intensiu. Escola de les Aigües 2021

Benvolgudes Famílies,

Us fem arribar el missatge de l‘equip de Valors referent  a les activitats durant els dies de jornada intensiva del mes de juny.

JUNY INTENSIU
ESCOLA DE LES AIGÜES

Benvolguts,

S’acosta el mes de juny i amb ell arriben els nostres intensius.

El fet que les classes acabin al migdia no ha de suposar una renúncia al temps de lleure que compartim amb les companyes i companys.

És per això que des del primer dia de la jornada intensiva fins el darrer del curs, Valors us ofereix l’opció de que els vostres fills i filles gaudeixin amb nosaltres cada tarda.

Hem preparat tallers, activitats i moltes sorpreses!

Us animem a que ens acompanyeu aquest mes de juny!

Descarregar Díptic

INSCRICPIÓ
La inscripció es farà online a través del nostre aplicatiu a partir del 5 de maig i fins el 28 de maig. Recordeu, el vostre codi de centre per a la inscripció és: AIG1010

Clic per fer la inscripció

Recordeu que per fer efectiva la reserva de plaça s’ha de fer el pagament. Preferiblement per trasnferència i sino en efectiu a l’oficina de l’AFA de dilluns a divendres de 16:40h a 17:30h.

Una abraçada de part de tot l’equip de Valors!