Millorem el pati de l’Escola de les Aigües

Benvolgudes Famílies!

Com sabeu per varis medis de comunicació estem molt contentes de comunicar-vos que el projecte “Repensem el pati” va ser el 2n projecte més votat del districte Horta-Guinardó. Moltes gràcies pel vostre suport!

Anoteu a les vostres agendes que a partir d’aquest 10 de Juny podrem  votar els millor projectes del nostre districte en els Pressupostos Participatius de Decidim Barcelona ,  on es decidirà finalment quin import econòmic es dedica a cada projecte i si aconseguim molts suports podrem gaudir d’una ajuda econòmica molt important per culminar la transformació del nostre pati.

Cliqueu les imatges per més informació:

Si vols donar un cop de mà a l’AFA en aquest procès seràs benvingut/da!

Necessitem  voluntaris/es que ens ajudin a fer l’acompanyament per aquelles persones que requereixen ajuda o suport durant el procés de votació tan a les famílies, als veïns/es i els comerços del Barri.

T’hi pots adreçar enviant un mail amb les vostres dades personals a: info@afaescoladelesaigues.org o bé enviant un whatssapp al delegat/da de classe.

T’hi esperem!