Millorem el pati de l’Escola de les Aigües

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, l’Escola de les Aigües es troba immersa en un procés de transformació important que afecta tant a l’entorn escolar com sobretot al pati de l’escola i depèn de NOSALTRES aconseguir un pressupost extra de 185.000 € per completar el projecte.

A partir d’AVUI i fins el proper 20 de juny, s’obre la segona fase de votacions per escollir els projectes que obtindran finançament a través dels Pressupostos Participatius.

Amb els nostres vots al projecte “Millorem el pati de l’Escola de les Aigües” podrem aconseguir un pati que doni molt de joc, obert al barri per tot el veïnat i que sigui un jardí ple d’elements naturals. En definitiva, el pulmó que necessita el Baix Guinardó per tenir una aire més pur i fresc, i per reduir la calor i els sorolls als nostres carrers.

Els centres educatius d’Horta Guinardó, i les seves famílies, ens hem unit per cooperar i donar-nos suport mútuament per posar l’EDUCACIÓ al centre dels pressupostos municipals. És per aquest motiu que us demanem que a més de seleccionar el nostre projecte:

• “Millorem el pati de l’Escola de les Aigües”

Escolliu també els projectes del districte Horta-Guinardó:

• “Recuperem la muntanyeta” de l’escola Àngels Guimerà
  •  “Renovem el Poliesportiu”  de l’institut escola Coves d’en Cimany

👉 Com hi pots participar?

• 1️⃣ Accedeix a la web de Decidim: http://bit.ly/elteuvotvalx3
  • 2️⃣ Inicia la sessió o registra’t o clica a “Vull participar sense registrar-m’hi”
  • 3️⃣ Verifica el padró amb el SMS que rebràs al mòbil
  • 4️⃣ Escull el Districte Horta-Guinardó
  • 5️⃣ Filtra per “Equipaments educatius i entorns escolars”
  • 6️⃣ Marca els 3 projectes ✔ i clicar a Vota.
  • 7️⃣ També pots anar al llistat de projectes del districte i triar altres projectes que decideixis fins a esgotar el pressupost!

Cooperem🤝, votem 🗳️ i totes hi guanyem 💪💪🏽💪🏿!

Aquest vídeo  us servirà d’ajuda com a tutorial per emetre el vot:

També podeu consultar aquesta Guia (versió en català / versió en castellà) o anar presencialment a un d’aquest punts d’atenció, on us facilitaran suport i acompanyament en el procés de votació.

Aquí podeu  consultar la presentació del projecte de transformació del pati de Pla de Patis i en aquesta presentació podeu veure tota la informació que hem anat recollint.

La transformació del pati és cosa de tots, i junt@s ho podem fer possible!

Vota ara escola, salut i barri.

Comissió verda

#DecidimBarcelona #ElTeuVotValx3