Manca de seguretat al carrer Taxdirt

Bon dia famílies!

Com ja heu vist aquests dies, les actuacions realitzades al carrer Taxdirt per part del Districte, no garanteixen una mínima seguretat en les entrades i sortides a l’escola. Us adjuntem una presentació amb la nostra avaluació de les intervencions.

Dimarts ens vam reunir amb la Guàrdia Urbana i amb representants del Districte per comentar la situació, i durant aquesta setmana estem fent pressió a xarxes socials i a mitjans de comunicació. Avui, per exemple, ha vingut TV3 a entrevistar-nos i a enregistrar imatges del carrer.

Fins que no arribem a una situació provisional de tancament del carrer amb tanques, o a la definitiva pacificació del carrer, us demanen que intensifiqueu les mesures individuals de protecció al carrer davant dels diferents vehicles.

Us recordem el mail de la comissió per si teniu qualsevol suggeriment respecte a aquest tema: camiescolar.afaaigues@gmail.com. Així podrem conèixer les vostres aportacions i treballar-les a la reunió de junta prevista per la setmana vinent.

Atentament,

Comissió de camí escolar