Reobren el pati els caps de setmana

Tal i com ens ha informat la Direcció de l’escola, avui comença una nova temporada de patis oberts. El pati de la nostra escola estarà obert al veïnat els dissabtes i diumenges d’11h00h a 14h00.  L’accés és a través de la porta vermella del c. Taxdirt. Us animem a visitar totes les novetats del pati i a gaudir-ne al màxim!!

Us recordem la importància de col·laborar per mantenir-lo ben net i cuidat!! El nou pati ha costat molt esforç!!

En aquest arxiu podreu consultar les mesures preventives pel COVID a tenir presents i en aquest altre les mesures d’accés i ús.

Us recordem que l’estiu vinent es realitzarà una segona fase d’actuacions amb el pressupost obtingut del procés participatiu realitzat a finals del curs passat.