Famílies voluntàries per conformar una comissió d’obres i projectes

Benvolgudes famílies,

Dins dels objectius prioritaris d’aquest curs, l’Escola i l’AFA ens hem fixat el repte de seguir amb les millores en la infraestructura de l’edifici. Després de l’èxit aconseguit amb la primera fase de remodelació del pati, tenim en ment altres projectes absolutament necessaris per al benestar de les nostres nenes, nens i personal de l’escola. Aquesta tasca no la podem fer sense la vostra ajuda, per aquesta raó necessitem la col·laboració activa de famílies voluntàries per a conformar una Comissió d’Obres i Projectes, amb la finalitat de gestionar la comissió, organitzar la informació pertinent i crear un full de ruta a mitjà i llarg termini per a la consecució d’aquests objectius.

Necessitem gent que sàpiga d’arquitectura, construcció, obra civil o qualsevol altre ofici tècnic relacionat, per a treballar en les següents necessitats que hem pogut detectar:

Remodelació dels banys per a adaptar-los a les necessitats dels infants i millorar el seu benestar.

• Adequació de les terrasses que en aquest moment estan inutilitzades, perquè puguin ser utilitzades amb seguretat i formin part de l’enriquiment ambiental dels qui fan vida activa a l’escola.
  • Instal·lació d’elements fono reductors que ajudin a minimitzar l’impacte acústic intern i la contaminació acústica externa.
  • Re adequació de les finestres i elements de tancament de les façanes, amb la finalitat de millorar en aïllament acústic i tèrmic de l’edifici.
  • Substitució de l’acabat de sòl actual per terra vinílic a les aules que manca, i posteriorment en la resta de zones comunes.
  • Col·locació de piques a les aules per a fomentar el treball autònom i l’experimentació amb diversos materials en classe d’àrees d’expressió artística.

Sabem que tots tenim molta feina i que la implicació en tasques de voluntariat per a l’escola no sempre és fàcil, però hi ha moltes coses que fer i ens va bé tant qui tingui una estona com qui es pugui implicar de manera més permanent, segons la gent que s’impliqui podrem arribar més lluny.

Els qui estiguin en disposició de participar, es poden posar en contacte amb l’AFA des d’on obtindran més informació sobre aquest tema. O bé de manera presencial a qualsevol Junta mensual o al email info@afaescoladelesaigues.cat

Agraïm molt la vostra implicació i atenció.

Presidència de l’AFA escola de les Aigües