Rues de carnestoltes: divendres 25 i dissabte 26

Hola famílies! 🤡

• Rua de carnestoltes del divendres 25 de 16h30 a 18h30

Des de la Comissió de Festes de l’AFA hem organitzat una petita festa de Carnestoltes 🎭 per poder celebrar amb infants i famílies el proper divendres 25 de febrer a la sortida de l’escola.
Ens trobarem tot@s al pati de l’escola i des d’allà començarem una rua pels carrers Sardenya, Travessera de Gràcia, Marina i Taxdirt.
Invitem a les famílies a venir disfressades també 🦸🏻‍♀️ i a portar xiulets i/o instruments que facin soroll, per fer-nos sentir 📣 i que sigui una activitat ben festiva! 🎊🎊🎊

Us hi esperem!

• Rua de carnestoltes pel barri camp d’en Grassot dissabte 26 de les 17h00 a les 18h30 + xocolatada + espectacle

Us animem a participar a la rua del barri que s’iniciarà a les 17h00 a la plaça La Sedeta. Les famílies de l’escola hem quedat a les 16h50 al c. Sicília 319, al costat de l’accés a la plaça  (on hi ha un porxo amb unes escales i una rampa):  https://goo.gl/maps/gTRfiqiXzDXbDau39

En aquest punt trobareu a la Chiara Elia amb el confeti i el cartell de l’AFA. A les 17h anirem totes plegades al punt de sortida. L’AFA de l’escola de les Aigües desfilarà en quarta posició, just després de les famílies de l’escola Claret.

El recorregut serà ptge. Llavallol, c. Sant Antoni Maria Claret, c. Nàpols, Travessera de Gràcia, c. Sardenya, c. Còrsega, c. d’en Grassot, c. Indústria, ptge. Llavallol i acabarà a la mateixa plaça cap a les 18h30, on els infants podran gaudir d’una xocolatada i es realitzarà l’espectacle familiar d’Els Coloraines.

Animeu-vos a fer una mica de gresca i xerinola!

• Concurs de fotografies de carnestoltes

Us animem a fer unes fotos ben xules d’ambudes rues per participar al tradicional concurs de fotografia. Enguany els premiats rebran un val per bescanviar als comerços de Taxdirt (Cafès Ros i Forn Taxdirt). Més endavant us enviarem més informació al respecte.

Comissió de festes de l’AFA escola de les Aigües