Concurs de fotografies de carnestoltes 2022

Artistes!!!

A les rues de divendres 25 i dissabte 26 aprofiteu per fer unes fotos ben xules rues per participar al tradicional concurs de fotografia. Enguany hi ha diverses novetats!

Per una banda, el jurat estarà format per els/les usuari/es del Casal de Gent Gran del Baix Guinardó i, per altra banda, els obsequis seran vals per bescanviar als comerços de Taxdirt (Cafès Ros i Forn Taxdirt):

• Primer premi: Val de 30€
  • Segon premi: Val de 20€
  • Tercer premi: Val de 10€

El guanyador es publicarà a la web i xarxes de l’AFA i al tauler d’anuncis de l’AFA el divendres 18 de març de 2022 i el dimarts 22 de març a les 17h es farà l’acte de lliurament dels premis al Casal de Gent Gran del Baix Guinardó.

Podreu enviar les vostres fotografies del 26 de febrer 2022 al 9 de març 2022 al correu festes@afaescoladelesaigues.org amb les dades següents:

• Nom, cognom i curs de l’alumne/a de la família matriculat a l’escola.
  • Nom de contacte del familiar.
  • Correu electrònic.
  • Telèfon de contacte.
  • Títol de la fotografia.

Es podran enviar fins a 3 fotografies per família. Les fotografies han de ser digitals, en arxiu JPG, amb una grandària mínima de 800×600 i un pes màxim de 4MB. Es permet el retoc fotogràfic.

En aquest enllaç us podeu descarregar les bases del concurs.

Comissió de festes de l’AFA escola de les Aigües