Sopar de germanor i festa final de curs

Benvolgudes famílies i comunitat educativa,

Com que s’apropa el final de curs, us volem anunciar que ja tenim data pel SOPAR DE GERMANOR, serà el divendres 10 de juny. Convidem a totes les famílies de l’escola a venir amb un plat típic de la seva regió i compartir-lo amb la resta de famílies i comunitat educativa!

Ja sabeu quin plat portareu per compartir? Envieu-nos abans la vostra recepta al correu comunicacio.afaaigues@gmail.com. Les anirem recopilant i penjant a la web i xarxes!! Segur que cuinareu coses delicioses!!!

Perquè la festa sigui més sostenible, recordeu  portar els vostres plats, coberts, gots i tovallons, evitant els d’un sol ús o, si més no, que siguin de paper o compostables!!! Així mateix, us agrairem que col·laboreu reciclant les deixalles a les papereres que hi haurà habilitades per a cada tipus de residu.

Ajudeu-nos a difondre el missatge també entre les famílies que l’any vinent començaran a l’escola, tan sigui a P3 com en la resta de cursos. El sopar és una molt bona oportunitat perquè ens anem coneixent!!!

L’endemà, dissabte 11 de juny pel matí, hi haurà la FESTA DE FINAL DE CURS amb exhibicions dels grups d’extraescolars, jocs, inflables, festa de l’escuma i altres sorpreses.

Fem una crida a totes les famílies que puguin participar en l’organització a que ens escriguin: festes@afaescoladelesaigues.org. També, si hi ha algú que vulgui impartir un taller que ens avisi i ho posem al programa.

La renovada comissió de Festes de l’AFA