Fotografies del sopar de germanor 10/6/2022

Ahir vam celebrar el sopar de germanor al pati de l’escola!! Molt feliços de recuperar el tradicional sopar dos anys i mig després, on les famílies vam compartir plats de tot el món tot gaudint del nou pati.

Aquí podeu veure un tastet dels plats que van portar ahir, tots boníssims! Vam poder viatjar des de Paraguai, República Dominicana, Finlàndia, Pakistan, Brasil, País Basc, Hondures, Itàlia, Marroc, Xile, Venezuela, Galícia, Andalusia,… quina sort formar part d’una escola tan diversa!

Com a novetat d’enguany es va habilitar un photocall, ambientat amb boles del món, on les famílies dels diferents cursos es van fer fotos plegades. Aquí en teniu una mostra:

Si teniu fotos de la resta de cursos del photocall o altres fotos que us agradaria compartir, envieu-nos-les al correu comunicacio.afaaigues@gmail.com.

Així mateix, encara sou a temps d’enviar-vos la recepta elaborada. Ens la podeu fer arribar també al correu  comunicacio.afaaigues@gmail.com.

Agraïm a totes les persones que van col·laborar en l’organització, a les famílies que hi van participar i a les que van ajudar a deixar-ho tot ben recollit!

Comissió de festes