Reunió informativa activitats extraescolars 12/9 a les 16h45

Benvolgudes famílies!!

Des de la Comissió d’extraescolars de l’AFA de l’escola de les Aigües us donem novament la benvinguda al nou curs 22/23.

Des de la comissió volem convidar-vos a la reunió informativa sobre les activitats extraescolars que s’organitzarà, juntament amb Som Valors i English Connection, el proper dilluns 12/09/22 a les 16h45 a la sala de mestres de l’escola per tal de presentar l’oferta d’activitats per aquest curs i resoldre possibles dubtes relatius a places disponibles, funcionament de l’activitat, calendari i horaris o procés d’inscripció.

Per tal de poder participar a aquestes activitats és necessari pagar la quota de l’AFA. Properament l’AFA enviarà un comunicat explicant quant i com fer el pagament.

Us recordem que a aquest apartat de la web de l’AFA teniu tota la informació relativa a la inscripció a les activitats i les vies de contacte: http://www.afaescoladelesaigues.org/index.php/activitats-extraescolars/

Per a qualsevol dubte o aclariment, teniu a la vostra disposició el correu de la comissió: comissioextraescolar@gmail.com

Us hi esperem!!!

Comissió d’extraescolars de l’AFA