Pagament de la quota de l’AFA curs 2022/23

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) som totes aquelles famílies que volem fer un pas endavant en la nostra implicació en l’escola i en l’educació dels nostres fills/es, col•laborant en la mesura de les nostres possibilitats.

Cada curs les famílies col•laboren amb una quota de 25 € per alumne. Aquesta quota permet participar directament en l’AFA, accedir a les activitats extraescolars i al casal d’estiu, i finançar les diferents activitats festives i lúdiques que l’AFA promou.

Altres cursos la quota era superior perquè incloïa les llicències d’Innovamat i de socialització de llibres, però aquest curs ja ho gestiona directament l’escola.

Us convidem a que feu l’ingrés a la CAIXA D’ENGINYERS per transferència IBAN ES97 3025 0018 9114 0001 3655 indicant nom, cognoms i curs de l’infant. Si alguna família tingués problemes per fer la transferència, pensarem en donar la possibilitat de pagar de manera presencial en el despatx de l’AFA. Us agrairíem que lliureu el justificant de pagament al despatx de l’AFA o el dipositeu a la bústia (situada al vestíbul de l’escola, enfront de secretaria), o que l’envieu al mail de l’AFA: info@afaescoladelesaigues.org.

Per qualsevol dubte podeu contactar-nos a través del correu electrònic: info@afaescoladelesaigues.org.

Moltes gràcies!

AFA de l’escola de les Aigües