Berenar noves famílies

Famílies d’I3 i noves famílies de l’escola,

El divendres 14 d’octubre farem un berenar pels infants a les 16h30 per donar-vos la benvinguda a l’Escola de les Aigües.

L’objectiu de la trobada és presentar l’AFA i les seves comissions, així com conèixer les altres famílies que també han començat enguany l’escola.

Hi haurà fruita per berenar, només per als infants. Recordem que no estarà permesa la ingesta d’altres aliments dins del recinte escolar, ja que hi ha infants que poden tenir al·lèrgies.

La trobada es farà a la terrassa d’infantil i després podreu baixar al pati gran a veure com ha quedat després de la reforma.

Per últim, volem que us reserveu el vespre del 21 d’octubre perquè tenim previst celebrar el sopar de germanor. Properament us explicarem més coses.

Us hi esperem!

Comissió de festes de l’AFA escola de les Aigües