Tanques carrer Taxdirt

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, tenim permís per tallar el carrer Taxdirt durant les entrades i sortides de l’escola, quan hi ha més aglomeracions, i que som les famílies qui ens encarreguem voluntàriament de posar i treure la tanca. Per això us demanem col·laboració per col·locar i treure la tanca en els horaris que tenim pactats:
• Matins: De 8:45 a 9:15
• Tarda: De 16:15 a 17:00

Si en aquests horaris veieu que no està tallat el trànsit, us demanem que col·loqueu la tanca que hi ha al costat de les  jardineres més properes a Marina. Així mateix, un cop acabat l’horari establert, que retireu la tanca, sempre vigilant la seguretat dels infants, famílies i veïnat. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!

Paral·lelament, seguim insistint a Districte perquè ens proporcioni un senyal o pancarta amb els horaris de tancament de la circulació per informar al veïnat i a la resta de persones conductores d’aquesta restricció.  Així mateix, per sol·licitar altres actuacions que millorin la pacificació i evitin l’estacionament indegut de vehicles.

Acabem agraint la col·locació del nou radar a Sardenya per controlar la velocitat de circulació dels vehicles i contents de veure com avancen les obres de Romans, Ventalló i Pi i Margall, que contribuiran en fer un entorn escolar més agradable, segur i accessible.

Comissió de camí escolar de l’AFA escola de les Aigües