Radars pedagògics a BTV

Benvolgudes famílies,

Aquest dimecres 9 de novembre, el programa Bàsics de BTV  feia una avaluació dels radars pedagògics que fa un parell de mesos s’han instal·lat a diferents punts de la ciutat, un d’ells enfront de la nostra escola al carrer Sardenya.

Des de la comissió de camí escolar vam poder donar la nostra opinió al respecte, confirmant que no notem massa diferència entre abans que hi hagués el radar i ara perquè molts vehicles segueixen circulant a més de 30 km/h i remarcant que el volum de vehicles que baixen per Sardenya és tan elevat, que la diferència de velocitat és imperceptible.

Així mateix, vam insistir en la necessitat de canviar la fase semafòrica del semàfor de Sardenya amb Romans perquè , tal i com està actualment (es posa verd uns segons abans que ho faci el de Taxdirt) promou que els vehicles accelerin enlloc de reduir la velocitat. Convindria reprogramar-lo perquè la fase de verd s’iniciés, com a mínim, 10 segons més tard a la de Taxdirt.

Finalment, vam deixar palesa la necessitat de reduir el volum de vehicles que circulen per Sardenya, per reduir així la probabilitat d’accident i també la contaminació acústica, atomsfèrica,…

Us animem a visualitzar el vídeo! La nostra opinió surt a partir dels 2’40 i també als últims 15 segons del reportatges. Aprofitem per agrair al programa Bàsics de BTV que ens hagi convidat a participar al reportatge.

Recordeu que us podeu sumar a la comissió o compartir les vostres inquietuds en el correu camiescolar.afaaigues@gmail.com.

Comissió de camí escolar