Aparcament de bicicletes i patinets

Davant la petició d’algunes famílies a la reunió de delegades i a la junta de l’AFA d’habilitar una zona per l’aparcament de bicicletes i patinets pels infants dins del recinte escolar, us informem que hem fet les corresponents gestions amb l’escola i que aquesta ha estudiat la proposta i ens ha confirmat que podríem disposar d’un espai dins del recinte escolar per habilitar l’aparcament.

Ens ajudes a fer-ho realitat? Des de la nova comissió d’obres i projectes de l’AFA ho volem fer possible aquest mateix curs! Necessitem persones que ajudin a pensar com fer-lo i gestionar-lo. Ens dones un cop de mà? Escriu-nos a info@afaescoladelesaigues.org.

Aprofitem per informar-vos que des de la comissió de camí escolar també s’ha fet la petició a l’Ajuntament de col·locar aparcaments per a bicicletes propers a l’accés a l’escola pel carrer Taxdirt i estem pendent que ens confirmin si es podran instal·lar. Així mateix, s’ha sol·licitat la col·locació de papereres i més bancs, així com d’altres millores.

Comissió d’Obres i projectes (en creació) i comissió de camí escolar