Servei de permanència del 21 de desembre

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el dimecres 21 de desembre és un dia de jornada intensiva i, per tant, l’horari lectiu és de 9h a 13h i el de menjador de 13h a 15h30. Davant de les peticions de diverses famílies per poder allargar l’horari fins a les 16h30, des de l’AFA hem fet les gestions pertinents per poder oferir aquesta possibilitat a les famílies que n’hagin de menester.

Així doncs, el servei del menjador oferirà el servei de permanència de 15h30 a 16h30. Per fer-ne ús s’haurà de fer la reserva i pagar 4€ abans del divendres 16 de desembre a la Montse, responsable de menjador. Les places són limitades.

Us recordem que per la tarda del dimecres 21/12 s’oferiran les activitats extraescolars pròpies d’aquell dia, amb tota normalitat.

Comissió d’extraescolars