Pagament quota de l’AFA via bizum

Benvolgudes famílies,

Us recordem que per tot l’alumnat inscrit a les extraescolars de l’escola (gestionades per SomValors o la d’anglès) cal que estiguin al corrent de pagament de la quota de l’AFA d’aquest curs (25 euros per alumne). Així mateix, animem a les famílies que no s’hagin associat a encara, a fer-ho!! Com més serem, més coses podrem fer!

Enguany tenim la novetat de poder fer el pagament via bizum!! Només cal que des de l’aplicació de bizum del vostre banc seleccioneu l’opció de “Donar a una ONG” de dins del menú d’Operacions i indiqueu el codi de l’ONG: 07041. Sortirà un text confirmant que el codi correspon a “Afa de LEscola de Les Aigues”. Aleshores procediu com ho acostumeu a fer per realitzar pagaments, introduint l’import que correspongui (25 euros per alumne) i el codi de firma.

Com que no dona l’opció d’introduir el nom de l’alumne, seria convenient que ens enviéssiu un correu a info@afaescoladelesaigues.org confirmant que heu realitzat el pagament i amb el nom, cognoms i curs de l’infant.

Evidentment, ho podeu seguir fent com sempre, realitzant una transferència bancària al compte corrent de l’AFA: IBAN ES97 3025 0018 9114 0001 3655 indicant al conccepte el nom, cognoms i curs de l’infant i enviant-nos el justificant al correu info@afaescoladelesaigues.org.

Junta de l’AFA