Casals d’estiu 2023

Un any més, arriben els casals de Valors per celebrar que arriba el bon temps. Us adjuntem la informació:

L’estiu passat vam endinsar-nos en diverses èpoques de la història de la humanitat per conèixer com vivien els nostres avantpassats i fins i tot les generacions del futur!
Enguany, en canvi, farem un recorregut a través de cinc ecosistemes per tal d’ajudar a tornar a casa seva a un grup d’animals molt simpàtics que s’han perdut. Esperem que els infants ens donin un cop de mà perquè a priori sembla una aventura apassionant, divertida i educativa.

A continuació trobareu tota la informació pràctica del casal per tal de conèixer amb més profunditat l’eix d’animació i saber com i quan us hi podreu inscriure. Un any més, i ja en van uns quants, desitgem amb tota la il·lusió del món que ens feu confiança per gaudir plegats l’estiu.

REUNIÓ INFORMATIVA: DILLUNS 17 D’ABRIL A LES 16:45H (acollida pels infants gratuïta).

Una visita inesperada

Descarregar tríptic

Descarregar presentació

Casal Multiesportiu

Descarregar díptic

1) INSCRIPCIÓ

La inscripció es farà online a través del nostre aplicatiu a partir del 17 d’abril. Recordeu, el vostre codi de centre per a la inscripció és: AIG1010.

Clic per fer la inscripció

Recordeu que per fer efectiva la reserva de plaça s’ha de fer el pagament del 50% en el moment de la inscripció (la totalitat del casal ha d’estar pagat abans del 22 de juny, si no es perdrà la plaça automàticament)

2) AJUT ECONÒMIC

Per poder fer la sol·licitud és imprescindible l’IdCAT mòbil i l’IDALU de l’alumne/a (el podeu trobar a les qualificacions dels vostres infants).

L’apartat número 3 del formulari l’heu d’omplir amb el següent codi:

Casal de lleure: 070107CAS03
Casal Multiesport: 070107CAS04

Sol·licitar l’ajut econòmic
Descarregar instruccions

3) MONITORS DE SUPORT

Si heu de demanar MONITOR DE SUPORT, envieu un correu a info@somvalors.com i us farem arribar la documentació necessària. Els infants que tinguin alguna necessitat educativa especial cal que demanin monitor de suport. Els professionals de l’IMD ja determinaran a posteriori si és necessari o no, però si us plau feu la sol·licitud.

Qualsevol dubte Valors us atendrà al telèfon 934 274 734 (de 9h a 17h)
o per email a info@somvalors.com.

També hi podeu contactar per WhatsApp als telèfon 676 27 17 56 (Jose) o al 682 07 18 25.

Perquè un any més arriba l’estiu i l’estiu és millor amb Valors! Una abraçada de part de tot l’equip de Valors!

Comissió d’extraescolars