Intercanvi de llibres Sant Jordi

Un any més, l’intercanvi de llibres ha estat tot un èxit amb més de 200 llibres intercanviats.

Gràcies per participar-hi! Us desitgem una bona diada de Sant Jordi!

II Jornada Verda el 3 de maig

Repetim la Jornada Verda, aquest any amb noves iniciatives i reptes.

El divendres 3 de maig a les 16:30 i, coincidint amb la jornada de prova d’extraescolars, hem organitzat les següent activitats- Us hi esperem!

• Taller de guirnaldes : ajuda’ns a fer guirnaldes fetes de retalls de roba per guarnir el pati pel sopar de germanor.
  • Punt de recollida de llençolets: animem a les famílies de I3 a deixar els llençolets de migdiada que ja no facin servir perquè les famílies que entrin el curs vinent a l’escola els puguin reutilitzar.
  • Difusió de “LA XARXA”: afegiu-vos al nou grup de whatsapp de segona mà de l’escola. Serà un punt d’intercanvi entre famílies de l’escola per fomentar la reutilització.
  • Mercat de segona mà de 6è: participeu al mercat de segona mà de roba i joguines de 6è
  • Berenar de 6è: agafeu energies amb el berenar de 6è

Taller de plantes aromàtiques el 28 d’abril

Aquest diumenge 28 d’abril a les 11:30h tindrà lloc al pati de l’escola un taller sobre plantes aromàtiques.

El taller és gratuït i forma part del projecte PatisxClima en Acció, l’objectiu del qual és d’obrir el pati al veïnat i fer difusió sobre temes de sostenibilitat i cura del medi ambient.

En aquest taller revisarem l’estat de les plantes aromàtiques del pati, donarem consells de cura i finalitzarem plantant algunes plantes noves.

Està dirigit a públic adult tot i que si veniu amb infants poden gaudir del pati durant el taller i, fins i tot, donar un cop de mà!

Inscripcionshttps://ja.cat/oTdin per ordre de registre fins a esgotar places (20)

Us animem a participar-hi i omplir el pati de vida i aromes!

Fotografia de grup classe 25 i 26 d’abril

Aquest setmana l’AFA farà les tradicionals fotografies de cada grup classe.

Les fotografies es faran dins de l’horari lectiu els dies 25 i 26 d’abril.

Dijous, 25 d’abril: 1r, 3r, 4t i 6è

Divendres, 26 d’abril: I3, I4, I5, 2n i 5è.

Us lliurarem la fotografia abans de finalitzar el curs.

Xerrada “Com afecten les pantalles als nostres fills i filles”

El proper dijous 18 d’abril a les 17h l’AFA de l’Escola Estel Guinardó organitza la xerrada “Com afecten les pantalles als nostres fills i filles”, que oferirà Francisco Villar, psicòleg clínic i coordinador del Programa d’Atenció a la Conducta Suïcida del Menor de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. La xerrada és gratuïta i oberta a les families del barri.

Propera Junta de l’AFA

El proper dimecres 17 d’abril a les 19:15 farem la propera junta de l’AFA a la sala de la Biblioteca de l’escola. Esteu totes les famílies convidades a assistir i participar. Adjuntem l’ordre del dia.

Fotografia de grup

Us informem que els dies 25 i 26 d’abril l’AFA farà la tradicional fotografia dels grups/classe al pati de l’escola. Us la lliurarem abans de finalitzar el curs.

Intercanvi de llibres i contes per Sant Jordi

La Comissió de Festes ens agrada molt la festa però també els llibres, la lectura  i la cultura. Així que un any més, celebrarem la Diada de Sant Jordi organitzant un intercanvi de llibres i contes al  pati de l’escola el divendres 19 d’abril de  16h30 a 17h30h.

A les 16.30h dels dies 15, 16, 17 i 18 d’abril (de dilluns a dijous), trobareu a famílies voluntàries recollint llibres i contes a la porta de Taxdirt i a la de Sardenya. Per cada exemplar que porteu, rebreu un tiquet  que el divendres 19 d’abril podreu bescanviar per algun altre llibre o conte. *Només llibres infantils (de 3 a 14 anys). Un màxim de 3 llibres per família. Els que pogueu, recordeu de portar llibres també del cicle grans!

Us animem a participar-hi!

Reutilitzar, rellegir, reviure!!

Poesia a les aules

Aquest any el dia 23 d’abril Diada de Sant Jordi, des de l’AFA volem fer entrar la POESIA A LES AULES. Convidem a les famílies que ho vulguin participar amb la lectura d’un poema o narració curta als infants. En aquest enllaç https://docs.google.com/forms/d/1huDOA-iqPufBoxKxGUP3sThoBU9LDLraRWN_4yvXxcI/edit

trobareu un formulari perquè us pogueu apuntar com a voluntaris en la franja que us vagi millor. (Data límit per respondre el formulari: 16 d’abril)

Us animem a participar en un Sant Jordi ple de lletres!