Patis oberts

El pati de l’escola s’obra a les famílies dins la iniciativa de Patis oberts. S’hi accedeix pel carrer Taxdirt, entre Sardenya i Marina.

En el aquest enllaç podeu consultar els horaris i altres informacions d’utilitat.

Us  recordem que la responsabilitat en aquest horari recau sobre les famílies i que els infants han d’estar acompanyats per les seves famílies.

Què és la iniciativa “Patis oberts”?

Aquesta iniciativa forma part de la iniciativa de patis oberts, que impulsa l’obertura dels patis de les escoles amb la finalitat de complementar l’oferta d’espais d’ús públic que disposa la xarxa d’equipaments del barri i ofereix a les famílies i especialment als infants i joves:

• Un espai per al joc, la relació i la convivència al barri, oberts al llarg del curs escolar i en període de vacances.
  • Un context segur i de proximitat.
  • Una escola oberta al barri que treballa en base a la corresponsabilitat dels agents educatius i socials de cada barri.
  • Un espai que contribueix a l’harmonització del temps en família.

Cada Pati Escolar compta amb un servei de monitoratge que vetlla pel bon ús de les instal·lacions, obre i tanca l’espai i procura establir dinàmiques de relació entre els infants i joves des de la convivència.

La iniciativa municipal Patis Escolars Oberts al Barri compta amb la col·laboració del Consorci d’Educació de Barcelona, de tots els Districtes  i de diverses entitats educatives i socials de la ciutat.

En aquest enllaç podeu consultar els horaris dels diferents patis oberts de la ciutat.