Festa de fi de curs

El passat dissabte 13 de Juny varem poder gaudir, un cop més, de la festa de fi de curs al pati de la nostra escola.

Tot el matí va discórrer en un ambient lúdic i festiu on grans i petits vàrem poder compartir grans moments, com l’actuació de Noè Rivas, que va cantar cançons i ens va fer moure l’esquelet a més d’un/a. Inflables, autos de xoc sostenibles, activitats dirigides i per acabar, la festa de l’escuma… què més es pot demanar a una festa!?!

Les nostres filles i fills també ens van demostrar què han aprés aquest curs a les extraescolars, i van rebre unes merescudes medalles de reconeixement!

No és possible explicar com n’és de divertida aquesta festa, així que us haurem de deixar un vídeo per què us en feu 5 cèntims, i convidar-vos l’any vinent a tornar.

Per acabar, agrair a la comissió de festes i IPP Lleure la seva dedicació i als pares, mares, alumnes i mestres la seva assistència.