II Jornada lúdico-reivindicativa de les escoles en barracons de Barcelona

El dissabte 26 de novembre, de 10 a 13 h, al Parc de la Maquinista.
Hi ha diferents activitats organitzades.
Els barracons acostumen a ser un pas previ en el procés de creació de moltes noves escoles abans de comptar amb un edifici definitiu. Tanmateix, en ocasions, aquesta situació deixa de ser provisional i es perllonga en el temps. Aquesta és la situació que viuen moltes escoles arreu de Catalunya.
Davant d’això, la FaPaC convoca aquesta jornada reivindicativa i fa una crida a totes les AMPA de cadascun dels territoris a participar-hi per sumar esforços.
Les famílies afectades reclamen:
– Assegurar la qualitat educativa en igualtat de condicions que la resa de centres educatius amb espais comuns necessaris i instal·lacions adequades.
– Fixar un termini màxim de 3 anys per a la construcció i posta en marxa de l’edifici definitiu de l’escola.
Planificar des d’un començament el conjunt de les instal·lacions provisionals amb les màximes ampliacions necessàries per donar resposta a l’augment anual d’alumnes.
– Articular sistemes de participació de pares i mares i direccions dels centres amb l’Administració per a fer el seguiment i la gestió de les instal·lacions provisionals i també per participar en la definició del projecte.