Programa de socialització de llibres de text del curs 2013-14

Benvolgudes famílies,

Seguint les línies d’acció del nostre projecte educatiu i tal com ja va informar la comissió mixta de socialització a la reunió del dia 16 d’abril de 2013, durant el curs 2013-14, el programa de socialització de llibres de text serà obligatori per a tots els alumnes de l’escola, de 1r a de Primària.
Tot seguit us fem la relació del procés que es seguirà:

Alumnes que ja han socialitzat el curs 2012/2013
·   Els socis de l’AMPA tindran el 50% de descompte aprox.(1) del preu dels llibres socialitzats del curs 13/14, sempre i quan hagin retornat els llibres socialitzats del curs 2012/2013 en bon estat. En els llibres no socialitzats(2) el descompte serà del 18%(1).
·     En cas que la família no sigui sòcia de l’AMPA, tindrà el 30% de descompte aprox (1) en els llibres socialitzats i no tindran cap descompte en els llibres no socialitzats (2)
Alumnes que socialitzen per primera vegada el curs 2013/2014
·     Els socis de l’AMPA tindran el 18% de descompte(1) en tots els llibres, tant en els socialitzats com en els no socialitzats(2).
·        En cas que la família no sigui sòcia de l’AMPA, no tindrà dret a cap descompte.

·   Per facilitar la tasca a les famílies, a l’inici de curs, tots els alumnes de 1r a 6è de primàriarebran el primer dia d’escola, el lot complert dels llibres, tant els socialitzats com els que no, sempre i quan s’hagi abonat la quota complerta dels llibres.
·     En cas de pèrdua o mal ús dels llibres, s’ha de comunicar a la ComissióMixta i tornar a pagar 100% del llibre.

LLIBRES DE CICLE INFANTIL P3, P4 I P5
       No es socialitzen.
      Tindran un 5% de descompte a BCN Books, si són socis de l’AMPA.
      Els hauran de comprar els pares a la llibreria.

TERMINIS DE PAGAMENT
Per tal de poder aplicar els descomptes adequats a cada alumne, caldrà seguir els següents terminis de pagament:
Per fer-se soci o renovar la quota de l’AMPA per al curs 2013/14:
•   Abans del 14 de juny cal haver fet  el pagament de 40 € per família
Entitat: Catalunya Caixa

Número de compte: 2013-3293-32-0200025814.

En el concepte haureu d’indicar els COGNOMS i CURSOS de l’alumne i germans.

Important: us sortiran dos comprovants, un és per al titular i l’altre l’haureu de lliurar a l’AMPA abans del 14 de juny.

També es podrà fer el pagament directament al despatx de l’AMPA fins al  7 de juny de 16:30 a 17:30 hores.  i del 10 al 14 de juny de 15:00 a 16:00 h.

Comunicació a les famílies del preu total dels llibres a pagar
·     Abans de finalitzar el curs es passarà un comunicat personalitzat a cada família amb els preus finals.
Pagament dels llibres
Abans del 12 de juliol caldrà haver fet l’ingrés del preu final de tot el lot de llibres seguint les instruccions que us facilitarem al proper comunicat.
Nota: Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos als membres de la comissió mixta de socialització formada per l’equip directiu i quatre membres de l’AMPA mitjançant el correu electrònic:

Comissió mixta socialització

Barcelona, 03 de juny de 2013

(1)   Els preus són els que ens marca el distribuïdor BCN Books.
(2)   Llibres no-socialitzats són aquells llibres que s’escriuen i, per tant, d’un sol ús.