Anglès amb Helen Doron 2017/2018

A continuació us detallem l’oferta d’activitat extraescolar d’anglès amb l’escola “Helen Doron”.

P3, P4 i P5

Pels alumnes dels cursos de P3, P4 i P5, Helen Doron realitza el curs «Didi the dragon». El curs es basa en les aventures del príncep Sam i els seus amics: la Didi, el gat Fluffy i el mag Albert.

Es tracta d’un curs audiovisual per a l’aprenentatge oral amb 15 cançons originals i que els ajudarà a tenir gust per aprendre altres llengües i a no tenir por de parlar amb anglès.

L’activitat es realitzarà a la mateixa escola els dimarts de 16:30 a 17:15, des de l’octubre al maig. El preu de l’activitat està compost per una pagament únic de 25€ pel material i una quota mensual de 27€.

1er i 2on de primària

Pels alumnes dels cursos de 1er i 2on, Helen Doron realitza el curs «EFAC 1er nivell». En aquest curs els alumnes aprenen estructures bàsiques de manera natural i composen les seves oracions. El curs té un ampli vocabulari de 950 paraules e inclou 22 cançons..

L’activitat es realitzarà a la mateixa escola els dijous de 16:30 a 17:15, des de l’octubre al maig. El preu de l’activitat està compost per un pagament únic de 35€ pel material i una quota mensual de 27€.

3er i 4rt de primària

Pels alumnes dels cursos de 3er i 4rt, Helen Doron realitza el curs «EFAC 2on nivell». En aquest curs els alumnes aprenen estructures bàsiques de manera natural i composen les seves oracions. El curs té un ampli vocabulari de 950 paraules e inclou 22 cançons..

5è i 6è de primària

Pels alumnes dels cursos de 5è i 6è, Helen Doron realitza el curs «PWW nivell 1». En aquest curs els alumnes aprenen estructures bàsiques de manera natural i composen les seves oracions. El curs té un ampli vocabulari de 950 paraules e inclou 18 cançons..

L’activitat es realitzarà a la mateixa escola els dimarts de 16:30 a 17:15, des de l’octubre al maig. El preu de l’activitat està compost per un pagament únic de 40€ pel material i una quota mensual de 27€.